28.08.10 - Do Ogrodzieńca - "jaskiniowcy" w akcji  TKPZ 267
  Ruszamy w składzie AgaK, DominikaK, KarolinaK, PaulinaW
(tym razem tylko jeden samochód - brak więcej chętnych)
pogoda taka sobie - zapowiadają deszcze Wyjeżdżamy o 8.00, jazda na początku milcząca, potem ekipa się rozruszała, okazało się nawet, że jedzie z nami "Trampek".
Po raz kolejny mieliśmy farta do pogody - po drodze miejscami deszczyk.
Zajeżdżamy do jaskinii Wierzchowskiej - ups, musimy  czekać 40 minut na wejście - w międzyczasie pada, ale dla nas to nie problem = jest namiot dla oczekujących na wejście.

potem przeskok do jaskinii Nietoperzowej - znowu oczekiwanie - tym razem 30 minut

krótki postój na zatankowanie - i kolejka do ....

i na 16.30 jesteśmy w Ogrodzieńcu - do restauracji - czekamy na naleśniki z serem i malinami,  a deszcz mocno pada, można określić nawet, że leje.
Na szczęście tylko kwadrans.

po obiadku 17.30 udajemy się na zamek i ..... podziwiamy "otwierające" się nad Ogrodzieńcem "okno" w niebie, wyszło słońce
     słuchamy występu grupy Dmitriosa Zorbasa - calkiem fajne  greckie "kawałki",  a w międzyczasie wygłupy z perukami:

potem "szaleństwa" przy występie zespołu THE POSTMAN
grali głównie muzykę The Beatles, ale były też Czerwone Gitary, Krawczyk, Elvis P. Skaldowie i inni
W międzyczasie 10 minut "kapuśniaczku", ale w ferworze zabawy "fanki" zespołu The Postman nawet nie zwracały na to uwagi.
O 21.15 zaczęły  się oczekiwane przez wszystkich  "fajerki" - trwały niedługo ok. 10 minut, ale za to BYŁO NA CO POPATRZEĆ   krótki filmik - 2mb

P
o "fajerkach" jeszcze próba słuchania gwiazdy wieczoru "Strachy na lachy" - ale było to "łubudubudu"-  więc wracamy - spanie w samochodzie  (nie wszyscy - dobrze, że kierowca nie spał) - postój przy MacDonaldzie Radom i o 2.00 docieramy do domów.

"- wczorajszy dzień był bardzo fajny" - tak o 1.00 w nocy określiła wyprawę jedna z uczestniczek.

*****************************************************
          wpis do OTP :

28.08.2010   -- Biały Kościół - Jask.Wierzchowska - Bębło - Jask.Nietoperzowa - Ojców